پاییــــــــــــــــــــــــــــــــــــز
درباره وبلاگ

بنام تويي كه همه دل ازتوست.وهمه دل با توست سلام به همه ي دوستاي گلم من ياسمين هستم 17 سالمه رشته ام علوم تجربي الانم تهران ساكنم هدفم ازساختن اين بلاگ پركردن اوقات تنهايمه عاشق فيلم تخيلي ام اميدوارم توبلاگم خيلي خيلي بهتون خوش بگذره زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم پس تا زیباترین پایان با تو میمانم راستي نظرفراموش ش ش ش نشه ها * * * * * * * * * * * * * * عشق تو همچون افقي بي انتهاست قلب من خالي ز هر رنگ و رياست زندگي با آرزوها روبرست با تو بودن ازبرايم آرزوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهتاب عشق و آدرس mahtab-e.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 213
بازدید کل : 24695
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

نیما علامه

احمد سعیدی

عشق بی گناه

آرشیو کد آهنگ

دانلود همین آهنگ

مهتاب عشق
می نویسم برایت برای اولین و آخرین بار!
22 مهر 1389برچسب:, :: 19:52 ::  نويسنده : یاسمین       

 

پاییز را دوست دارم...

بخاطر غریب و بی صدا آمدنش

بخاطر رنگ زرد زیبا و دیوانه کننده اش

بخاطر خش خش گوش نواز برگ هایش

بخاطر صدای نم نم باران های عاشقانه اش

 بخاطر رفتن و رفتن... و خیس شدن زیر باران های پاییزی

بخاطر بوی مست کننده خاک باران خورده کوچه ها

بخاطر غروب های نارنجی و دلگیرش

 بخاطر شب های سرد و طولانی اش

بخاطر تنهایی و دلتنگی های پاییزی ام

بخاطر پیاده روی های شبانه ام

           بخاطر بغض های سنگین انتظار

بخاطر اشک های بی صدایم

بخاطر سالها خاطرات پاییزی ام

بخاطر معصومیت کودکی ام

بخاطر نشاط نوجوانی ام

بخاطر تنهایی جوانی ام

بخاطر اولین نفس هایم

بخاطر اولین گریه هایم

بخاطر اولین خنده هایم

بخاطر دوباره متولد شدن

بخاطر رسیدن به نقطه شروع سفر

بخاطر یک سال دورتر شدن از آغاز راه

بخاطر یک سال نزدیک تر شدن به پایان راه

بخاطر غریبانه و بی صدا رفتنش

پاییز را دوست دارم، بخاطر خود پاییز

و من عاشقانه پاییز را دوست دارم...

 


 



نظرات شما عزیزان:

taymaz
ساعت15:29---9 فروردين 1390
اول این که عیدت مبارک دوم این که وبلاگت محشر شده متن هات فوق العاده شدن سوم این که منم عاشق فصل پاییز هستم چون تو فصل پاییز به دنیا اومدم چهارم این که برات آرزوی موفقیت میکنم
پاسخ:سلام خیلی ممنون


mino0far
ساعت11:10---8 دی 1389
salam as!sam haminjori Omadam pishet khoShhal misham haminjOri biay pisham...

ahmad
ساعت16:25---25 آبان 1389
آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم آپم ه ه ه ن ف سم گرفت ديگه بيا

ahmad
ساعت12:45---13 آبان 1389
زودي بيا تو نظر سنجي شركت كن همين الان!!!!!!

mino0far
ساعت23:10---6 آبان 1389
♥   آپم آپم آپم          ♥


     ♥


           ♥  آپم  


nima
ساعت18:24---27 مهر 1389
salam yasi jan
tnx ke sar zadi o nazare lotfet boode
webloge kheyli ghashangi dari man ke ba sheerash hal kardam
bazam be man sar bezan :x


ahmad
ساعت18:37---26 مهر 1389
سلام خيلي زيبا بود در جوابت من ديگه رضا رو نديدم فرداش رفتم كه شايد پيداش كنم ولي ديگه نديدمش اميدوارم كسي بهش برسه اميدوارم....

حميد
ساعت23:16---24 مهر 1389
´´´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,“¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@“;“;;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨“)““-““““< br /> ´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*“¨““¨¨*
´´´´´´((,*/*;*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨”¨*
´´´´,(,****.*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨“\)\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
“,¨¨¨¨_)--“--“------/_.


حميد
ساعت23:15---24 مهر 1389
سلام عزيزم

حالت خوبه

خيلي خيلي زيبا بود واقعا لذت بردم

مثل هميشه خواندني

مرسي خبرم كردي



التماس دعا


درسا
ساعت20:05---24 مهر 1389
سلام ياسمن جوون وب تو هم خوشگله مرسي اومدي

اپ كردي بخبررررر


amin
ساعت15:10---24 مهر 1389
یاسمین جونم اگه آپی بیا پیشم فداتشم.بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس

amin
ساعت14:58---24 مهر 1389
سلام فدات شم من آپم یاسمین جونم.منتظرم

amin
ساعت13:48---23 مهر 1389
salam yasamin jan mer30 az hozoret azizam.mano ba name(عاشقانه رها)link faday to.


datis
ساعت0:08---23 مهر 1389
سلام دوست عزیزم٬ تمومه ناراحتی هات رو بذار به پای اینکه رفیقم آراد٬ تو وبلاگ نویسی تازه کاره.
شعر قشنگی گفتی. نمی دونم شاید حرف دلت نباشه٬حداقلش اینه که من هیچ دلبستگی به پاییز ندارم٬ فصل قشنگی نیست. شایدم قشنگ نیست چون فصلای دیگه خیلی قشنگن. ولی به هر حال شعر خیلی قشنگی گفتی. تبریک.


navid
ساعت21:25---22 مهر 1389
salam be manam sar bezan
khili khob bod


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: