درباره وبلاگ

بنام تويي كه همه دل ازتوست.وهمه دل با توست سلام به همه ي دوستاي گلم من ياسمين هستم 17 سالمه رشته ام علوم تجربي الانم تهران ساكنم هدفم ازساختن اين بلاگ پركردن اوقات تنهايمه عاشق فيلم تخيلي ام اميدوارم توبلاگم خيلي خيلي بهتون خوش بگذره زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم پس تا زیباترین پایان با تو میمانم راستي نظرفراموش ش ش ش نشه ها * * * * * * * * * * * * * * عشق تو همچون افقي بي انتهاست قلب من خالي ز هر رنگ و رياست زندگي با آرزوها روبرست با تو بودن ازبرايم آرزوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان مهتاب عشق و آدرس mahtab-e.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 26
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 215
بازدید کل : 24697
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 46
تعداد آنلاین : 1

نیما علامه

احمد سعیدی

عشق بی گناه

آرشیو کد آهنگ

دانلود همین آهنگ

مهتاب عشق
می نویسم برایت برای اولین و آخرین بار!
9 شهريور 1389برچسب:, :: 17:9 ::  نويسنده : یاسمین       

می نویسم برایت برای اولین و آخرین بار!
برای کسی که روزی روزگاری،زمانی که کسی بود و دیگری نبود
در زیر این سقف کبود،
عاشقانه،
صادقانه و
کودکانه
دوستش داشتم!
از کسی که شبهای تارم را با روشنایی برق چشمانش روشن میکرد،
از کسی که در زمستان های سردم گرمای یادش یخ وجودم را آب میکرد،
از کسی که می توانست عمری در قلبم شور داشته باشد
و تا ابد
صاحب این قلب تکه تکه شده باشد!
برای تو که از تبار نوری،
از دسته ی غریب عشق
و مسافری که با کاروان دوستی به اعماق قلبم سفر کرد.
از کسی که در زمان تنهایی ام
با فکر کردن به او به جای تسکین آلام و درد های ملال آورم به ابر چشمانم اجازه ی باریدن می دادم.
ازکسی که بادبادک یادش همواره در آسمان فکرم مشغول پرسه زدن بود.
از کسی که در دفتر کوچکی که سنگ صبورم بود برایش گفتم
از دردهایم،
از خستگی هام،
از ضجه هایم
از...
بس است!
دیگر بس است
می خواهم و این توان را در خود می بینم
که می توانم با یادت خوش باشم
و چشم انتظارت باشم،انتظاری از جنس بلور و به شیرینی عسل
و نه به تلخی حقیقت!
می توانم بدون دلتنگی برایت به این زندگی ادامه دهم
و دلشاد باشم
چرا که همواره تو را دارم!
من که حتم دارم ، او کسی ست که راست ترین راست ها را به من گفته ست.
چون که بودنت برایم عادت و وجودت برایم جزئی از زندگیم شده است

 

 



نظرات شما عزیزان:

taymaz
ساعت21:00---18 اسفند 1389
از فونت بزرگتر استفاده کن دلکم متنت خیلی قشنگه ولی خیلی ریز نوشتی

پویا
ساعت22:44---22 شهريور 1389
سلام امیدوارم حالت خوب باشه
شرمنده چند وقت بود نبودم آپتم کردم تو هم خواستی با عنوان وبلاگم آپم کن ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: